0
27 Temmuz 2015 tarihinde Sercan 'SirJohnNacreS' Özdemir tarafından yazılmıştır.
 
 

Doom Yapımcıları, Yüksek Grafiklere Değil Oyun Akıcılığına Yoğunlaşıyor

id Software'ın geliştirdiği Doom ve Quake serisi genellikle hızlı oynanışlarıyla oyuncuların beğenisini kazanan yapımlar olmuştur. Bu yüzden yeni Doom oyununda da yapımcıların yoğunlaştığı konu bu hızlı oynanış için oyunun akıcılığının sağlanması.

Yüksek grafik güçlendirmesinden çok oyunun 1080p çözünürlükte 60FPS ile çalışmasını sağlamak yapımcıların önceliği konumunda. QuakeCon'da konuşan yapımcı Marty Stratton "Yapımcı olarak bir oyuun geliştirirken görselliğe ve performansa etki eden binlerce farklı karar vermeniz gerekiyor. Doom'u geliştirirken bizim düşüncemiz her zaman olabildiğince yüksek çözünürlükte ve olabildiğince akıcı bir deneyim sunmak var. Grafik güçlendirmeleri ise bundan sonra gelir." açıklamasında bulundu.

DOOM

DOOM




Sercan 'SirJohnNacreS' Özdemir

 
Sercan 'SirJohnNacreS' Özdemir
26 Yaşına bastı. Fenerbahçe Arma Sevdalısı, Multi Arena oyunların hastası. Film, dizi, kitap, müzik konuşma noktası. Kaynama noktası ise bilinmiyor. Ktüzede. Düşüncede bir Einstein, uygulama bir Sabri Sarıoğlu.